Навчання та розвиток дитини
Психолого-педагогічний супровід - це системно організована діяльність зі створення соціально-психологічних та педагогічних умов для успішного навчання та розвитку дитини. Тобто таких умов, щоб дитина розвивалася й досягала результатів, які б були для неї особистісно значущими та забезпечували повноцінну її інтеграцію у суспільство.
Цю ідею, втілює модель організації роботи команди психолого-педагогічного супроводу, запропонована авторським колективом фахівців КУ «Карлівський інклюзивно-ресурсний центр» в методичному збірнику «Організація індивідуального освітнього маршруту дитини з освітніми труднощами в класі з інклюзивним навчанням в закладі загальної середньої освіти».
В методичному посібнику висвітлюється питання організації інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти, розкритий основний алгоритм формування та функціонування команди психолого-педагогічного супроводу дитини з труднощами у навчанні, створення індивідуальної програми розвитку, а саме: визначення та постановка цілей щодо індивідуальної траєкторії розвитку дитини, окреслено структуру індивідуального навчального плану. Значна увага приділяється адаптації та модифікації навчальних предметів.