A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти, молоді та спорту
Карлівської міської ради
Полтавської області

тренінгу "Роль працівників психологічної служби закладів освіти у супроводі інклюзивного навчання"

Дата: 28.04.2023 08:11
Кількість переглядів: 35

Особистість чи порушення, труднощі чи потреби, сильні сторони чи факапи? Що ж насправді стоїть за поняттями "інклюзія" та "дитина з особливими освітніми потребами" і навіщо фахівцям психологічної служби закладів освіти важливо розумітися у цих поняттях? Саме з цими кейсами сьогодні працювали на тренінгу "Роль працівників психологічної служби закладів освіти у супроводі інклюзивного навчання". Тема важка, але надважлива, бо з цього починається все інклюзивне навчання - з прийняття, прийняття того, що хтось може чимось відрізнятися від тебе: інтелектуальним розвитком, зростом, кольором шкіри, здатністю пересуватися, говорити, бачити чи чути. В ході тренінгу визначили основні моменти в тому, про що і з ким говорити, коли у клас приходить дитина з особливими освітніми потребами? Як надати підтримку та допомогти створити умови, які були б максимально комфортними, щоб кожен зміг стати успішним у діяльності, яку виконує! Хіба не це є одним із головних завдань закладу освіти- розгледіти сильні сторони та навчити ними користуватися?


« повернутися

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень