тренінгу "Роль працівників психологічної служби закладів освіти у супроводі інклюзивного навчання"
Особистість чи порушення, труднощі чи потреби, сильні сторони чи факапи? Що ж насправді стоїть за поняттями "інклюзія" та "дитина з особливими освітніми потребами" і навіщо фахівцям психологічної служби закладів освіти важливо розумітися у цих поняттях? Саме з цими кейсами сьогодні працювали на тренінгу "Роль працівників психологічної служби закладів освіти у супроводі інклюзивного навчання". Тема важка, але надважлива, бо з цього починається все інклюзивне навчання - з прийняття, прийняття того, що хтось може чимось відрізнятися від тебе: інтелектуальним розвитком, зростом, кольором шкіри, здатністю пересуватися, говорити, бачити чи чути. В ході тренінгу визначили основні моменти в тому, про що і з ким говорити, коли у клас приходить дитина з особливими освітніми потребами? Як надати підтримку та допомогти створити умови, які були б максимально комфортними, щоб кожен зміг стати успішним у діяльності, яку виконує! Хіба не це є одним із головних завдань закладу освіти- розгледіти сильні сторони та навчити ними користуватися?