A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти, молоді та спорту
Карлівської міської ради
Полтавської області

Самооцінювання освітніх та управлінських процесів

Дата: 20.02.2023 08:06
Кількість переглядів: 46

Самооцінювання освітніх та управлінських процесів педагогічні колективи проводять для того, щоб вивчити й оцінити ефективність функціонування внутрішньої системи забезпечення якості освіти та вдосконалювати діяльність закладу освіти.

Самооцінювання можна проводити як окремо сплановану процедуру або ж на основі інформації, отриманої під час внутрішнього моніторингу освітніх та управлінських процесів.

Застосовні такі моделі:

 щорічне/періодичне комплексне самооцінювання

 щорічне самооцінювання за обраними напрямами освітньої діяльності

 щорічне комплексне самооцінювання за окремими рівнями освіти (початкова, базова, профільна середня освіта)

 самооцінювання за моделлю з використанням специфічних інструментів, що враховують особливості діяльності конкретного закладу освіти.

Які сильні та слабкі сторони кожної з цих моделей, коли проводити самооцінювання якості освітньої діяльності та в якому порядку покроково, — усе це в пораднику «Абетка для директора» https://bit.ly/3S7SKlo

Порадник видано за підтримки ініціативи «Система забезпечення якості освіти», що впроваджується в межах проєкту «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe, Support to Ukraine’s Reforms for Governance). «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe) є проєктом міжнародної технічної допомоги, що реалізується компанією Alinea International та фінансується Урядом Канади.


« повернутися

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень