Самооцінювання освітніх та управлінських процесів
Самооцінювання освітніх та управлінських процесів педагогічні колективи проводять для того, щоб вивчити й оцінити ефективність функціонування внутрішньої системи забезпечення якості освіти та вдосконалювати діяльність закладу освіти.
Самооцінювання можна проводити як окремо сплановану процедуру або ж на основі інформації, отриманої під час внутрішнього моніторингу освітніх та управлінських процесів.
Застосовні такі моделі:
щорічне/періодичне комплексне самооцінювання
щорічне самооцінювання за обраними напрямами освітньої діяльності
щорічне комплексне самооцінювання за окремими рівнями освіти (початкова, базова, профільна середня освіта)
самооцінювання за моделлю з використанням специфічних інструментів, що враховують особливості діяльності конкретного закладу освіти.
Які сильні та слабкі сторони кожної з цих моделей, коли проводити самооцінювання якості освітньої діяльності та в якому порядку покроково, — усе це в пораднику «Абетка для директора» https://bit.ly/3S7SKlo
Порадник видано за підтримки ініціативи «Система забезпечення якості освіти», що впроваджується в межах проєкту «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe, Support to Ukraine’s Reforms for Governance). «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe) є проєктом міжнародної технічної допомоги, що реалізується компанією Alinea International та фінансується Урядом Канади.