A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти, молоді та спорту
Карлівської міської ради
Полтавської області

Розподіл електричної енергії на 2023 рік

Дата: 19.01.2023 15:49
Кількість переглядів: 14

ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

(відповідно до пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

 

 1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Відділ освіти, молоді та спорту Карлівської міської ради; 39500, Полтавська область, м. Карлівка, вул. Полтавський шлях, 85; код за ЄДРПОУ – 44104383; категорія замовника – головний розпорядник бюджетних коштів.

2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Код ДК 021:2015 65310000-9 Розподіл електричної енергії, послуги з розподілу електричної енергії в заклади освіти Карлівської територіальної громади.

3. Ідентифікатор закупівлі:

4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

            Закупівля послуг з розподілу електричної енергії, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі регулюються та встановлюються Законом України «Про ринок електричної енергії», Правилами роздрібного ринку електричної енергії, затвердженим постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312, Кодексом системи розподілу, затвердженим постановою НКРЕКП України від 14.03.2018 № 31, Порядком забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотриманням, затвердженим постановою НКРЕКП від 12.06.2018 № 375, Кодексом комерційного обліку, затвердженим постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 311, та іншими нормативно-правовими актами, що стосуються предмета закупівлі.  

5. Очікувана вартість предмета закупівлі: 514 299,30 грн. з ПДВ.  

Очікувана вартість предмету закупівлі розрахована виходячи із фактичного обсягу спожитої електричної енергії у попередніх роках, та тарифу на послуги з розподілу електричної енергії.

 

6. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість предмету закупівлі визначена відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 (далі — Методика).

 

Відповідно до Методики:

ОВрег = V × Цтар,

де: ОВрег – очікувана вартість закупівлі товарів/послуг, щодо яких проводиться державне регулювання цін і тарифів;

V – кількість (обсяг) товару/послуги, що закуповується;

Цтар – ціна (тариф) за одиницю товару/послуги, затверджена відповідним нормативно-правовим актом.

Очікуване споживання на 2023 рік становить 365 582 кВа/год.

Постановою НКРЕКП від 21.12.2022 р. №1805 «Про встановлення тарифів на послуги з розподілу електричної енергії АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО» із застосуванням стимулюючого регулювання» тариф на послуги розподілу електричної енергії становить 1,406796 грн. за 1 кВа/год. на місяць (з урахування ПДВ).

 

Загальна вартість предмета закупівлі на 2023 рік становить:

 1,406796 грн. х 365 582 кВа/год. = 514 299,30 грн. (п’ятсот чотирнадцять тисяч двісті дев’яносто дев’ять гривень 30 коп.) з ПДВ.

 

7. Процедура закупівлі:

В абзаці 4 підпункту 5 пункту l3 Особливостей передбачається наступне:

«l3. Придбання замовниками товарів i послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли:

5) роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб'єктом господарювання в одному з таких випадків:

«… відсутність конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником;».

Відповідно до Закону України «Про ринок електричної енергії», розподіл електричної енергії - це діяльність із транспортування електричної енергії від електроустановок виробників електричної енергії або електроустановок оператора системи передачі мережами оператора системи розподілу, крім постачання електричної енергії. Послуги з розподілу електричної енергії надають оператори систем розподілу (суб’єкти природних монополій) за тарифами, які встановлюються НКРЕКП. Відповідно до ліцензійних умов провадження господарської діяльності з розподілу електричної енергії (постанова НКРЕКП від 27.12.2017 р. № 1470) територія провадження діяльності оператора системи розподілу визначається за місцем розташування об’єктів електроенергетики, призначених для розподілу електричної енергії, що перебувають у власності ліцензіата, та до яких приєднані електричні мережі споживачів. Згідно пункту 2.1.2 ПРРЕЕ, оператор системи зобов'язаний укласти договори про надання послуг з розподілу електричної енергії з усіма споживачами, електроустановки яких приєднані до електричних мереж на території діяльності відповідного оператора системи.

Згідно абз. 2 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про природні монополії» природна монополія – стан товарного ринку, при якому задоволення попиту на цьому ринку є більш ефективним за умови відсутності конкуренції внаслідок технологічних особливостей виробництва (у зв'язку з істотним зменшенням витрат виробництва на одиницю товару в міру збільшення обсягів виробництва), а товари (послуги), що виробляються суб'єктами природних монополій, не можуть бути замінені у споживанні іншими товарами (послугами), у зв'язку з чим попит на цьому товарному ринку менше залежить від зміни цін на ці товари (послуги), ніж попит на інші товари (послуги).

Згідно пункту 1 постанови НКРЕКП «Про затвердження Порядку складання та ведення НКРЕКП реєстру суб’єктів природних монополій» від 19.10.2017 № 1268 Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, складає та веде реєстр суб'єктів природних монополій, які провадять господарську діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг. Внесення до Реєстру відомостей про суб'єктів природних монополій, які провадять господарську діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, вносяться НКРЕКП до Реєстру станом на останнє число звітного місяця. Реєстр розміщується щомісяця не пізніше 7 числа на офіційному веб-сайті НКРЕКП (http://www.nerc.gov.ua/), відомості з якого щомісяця до 10 числа на електронних та паперових носіях подаються до Антимонопольного комітету України.

Згідно Постанови НКРЕКП від 16.11.2018 р. № 1442, єдиним постачальником послуг з розподілу електричної енергії на території Полтавської області є АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО», код ЄДРПОУ 00131819, (згідно офіційного сайту Антимонопольного комітету України, а саме ЗВЕДЕНОГО ПЕРЕЛІКУ СУБ'ЄКТІВ ПРИРОДНИХ МОНОПОЛІЙ станом на 31.07.2022 у реєстрі суб’єктів природних монополій).

Документальне підтвердження відсутності конкуренції:

  1. ЗВЕДЕНИЙ ПЕРЕЛІКУ СУБ'ЄКТІВ ПРИРОДНИХ МОНОПОЛІЙ

2. Закон України «Про природні монополії»

3. Постанова НКРЕКП «Про затвердження Порядку складання та ведення НКРЕКП реєстру суб’єктів природних монополій» від 19.10.2017 №1268.

4. Постанова НКРЕКП «Про видачу ПАТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО» ліцензії з розподілу електричної енергії та анулювання ліцензій з передачі електричної енергії місцевими (локальними) електричними мережами і постачання електричної енергії за регульованим тарифом» від 16.11.2018 р. № 1442.

5. Постанова НКРЕКП від 21.12.2022 р. №1805 «Про встановлення тарифів на послуги з розподілу електричної енергії АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО» із застосуванням стимулюючого регулювання».

 

 


« повернутися

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень